Vedení účetnictví
Vedení účetnictví spojené s archivací účetních dokladů je automatickou povinností každého podnikatelského subjektu. Jeho zajištění je spojeno s problémy zejména u subjektů operujících na širším teritoriu (a majících sídlo u nás). Rozvoj komunikačních prostředků navíc podporuje tento typ podnikání i pro fakturaci a vedení účetnictví. Náš program totiž umožňuje klientům připojit se na svá data odkudkoliv (i z Baham) a čímkoliv (i smartphonem).
Nabízíme:
Průběžné vedení účetnictví dle dokladů (i zaslaných mailem)
Vedení osobní a mzdové agendy se zajištěním výkaznictví pro instituce sociálního a zdravotního pojištění
Zpracování podkladů pro daňová přiznání, zejména k DPH, případně i jejich podávání na FÚ
Možnost využití používaného programu pro vystavování faktur
Jednorázové zpracování účetnictví pro sestavení ročních výkazů a přiznání k dani z příjmů právnických osob
Zastupování daňového subjektu na řízeních před finančními úřady
Archivace účetních dokumentů a jejich řízená likvidace dle obecně závazných předpisů.
Neváhejte nás kontaktovat, budete mít účetní data dostupná na jeden klik!